Forum www.nadchmurami.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Dowcipy lotnicze
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nadchmurami.fora.pl Strona Główna -> Z przymrużeniem oka na lotnictwo
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
1SnajpeR7
Business Class
Business Class



Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 1449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gentleman

PostWysłany: Pon 19:29, 14 Paź 2013    Temat postu:

Kolejny (nie wiem, czy tamten przeczytaliście, dlatego piszę w osobnym poście)
Spadochroniarz: Jestem na 200m, otworzyć spadochron?
Instruktor: Nie, jeszcze nie.
Spadochroniarz: Jestem na 100m, otworzyć spadochron?
Instruktor: Nie, jeszcze nie.
Spadochroniarz: Jestem na 50m, otworzyć spadochron?
Instruktor: Nie, jeszcze nie.
Spadochroniarz: Jestem na 2m, otworzyć spadochron?
Instruktor: Co ty, z 2m boisz się skakać?

I jeszcze inny:
Co robi zakochany pilot?
Za-loty!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 1SnajpeR7 dnia Wto 20:36, 08 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
1SnajpeR7
Business Class
Business Class



Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 1449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gentleman

PostWysłany: Pon 20:45, 09 Cze 2014    Temat postu:

I jeszcze jedno, ale chyba to każdy zna:
Niektóre odpowiedzi mechaników są genialne...

Po kazdym locie, piloci linii lotniczych sa zobowiazani do wypelnienia
kwestionariusza nt. problemow technicznych, napotkanych podczas lotu.
Formularz jest nastepnie przekazywany mechanikom w celu dokonania
odpowiednich korekt. Odpowiedzi mechanikow sa wpisywane w dolnej czesci
kwestionariusza, by umozliwic pilotom zapoznanie sie z nimi przed nastepnym
lotem. Nikt nigdy nie twierdzil, ze zalogi naziemne i mechanicy sa
pozbawieni poczucia humoru. Ponizej zamieszczono kilka aktualnych przykladow
podanych przez pilotow linii QUANTAS oraz odpowiedzi udzielone przez
mechanikow. Przy okazji warto zauwazyc, ze QUANTAS jest jedyna z wielkich
linii lotniczych, ktora nigdy nie miala powaznego wypadku... (inna wersja mówi, że jest to tekst z USAF).

P = problem zgloszony przez pilota
O = Odpowiedz mechanikow


P: Lewa wewnetrzna opona podwozia glownego niemal wymaga wymiany.
O: Niemal wymieniono lewa wewnetrzna opona podwozia glownego.

P: Przebieg lotu probnego OK. Jedynie uklad automatycznego ladowania

przyziemia bardzo twardo.
O: W tej maszynie nie zainstalowano ukladu automatycznego ladowania.

P: Cos sie obluzowalo w kokpicie.
O: Cos umocowano w kokpicie.

P: Martwe owady na wiatrochronie.
O: Zamowiono zywe.

P: Autopilot w trybie 'utrzymaj wysokosc' obniza lot 200
stop/minute.
O: Problem nie do odtworzenia na ziemi.

P: Slady przeciekow na prawym podwoziu glownym.
O: Slady zatarto.

P: Poziom DME niewiarygodnie wysoki.
O: Obnizono poziom DME do bardziej wiarygodnego poziomu.

P: Zaciski blokujace powoduja unieruchamianie dzwigni przepustnic.
O: Wlasnie po to sa.

P: Uklad IFF nie dziala.
O: Uklad IFF zawsze nie dziala kiedy jest wylaczony.

P: Przypuszczalnie szybia wiatrochronu jest peknieta.
O: Przypuszczalnie jest to prawda.

P: Brak silnika nr 3.
O: Silnik znaleziono na prawym skrzydle po krotkich poszukiwaniach.

P: Samolot smiesznie reaguje na stery.
O: Samolot upomniano by przestal, latal prosto i zachowywal sie
powaznie.

P: Radar mruczy.
O: Przeprogramowano radar by mowil.

P: Mysz w kokpicie.
O: Zainstalowano kota.

Plus:
Pilot: Z silnika numer 2 wycieka płyn.
Mechanik: Wyciek z silnika numer 2 normalny. Numery 1, 3 i 4 mają nienormalny poziomy wycieku.

Pilot: Kulka koordynatora zakrętów wydawała się zablokowana podczas mojego ostatniego zakrętu.
Mechanik: Gratulacje! Zrobiłeś właśnie swój pierwszy dobrze skoordynowany zakręt!

Pilot: Wyjące dźwięki w kabinie podczas startu.
Mechanik: Księgowa przeniesiona z samolotu do biura.

Pilot: Dziwny zapach w kokpicie.
Mechanik: Pilot poproszony o zmianę wody kolońskiej.

Pilot: Samolot cięższy o 1200 kg ponad dopuszczalną masę
Mechanik: Samolot przechodzi na dietę 92-oktanową.

Pilot: Silnik #3 chodzi jakby był chory.
Mechanik: Silnik #3 zdiagnozowany - kac.

Pilot: Hamulce wyją podczas naciskania
Mechanik: Nie naciskaj na nie tak brutalnie!

Pilot: Silnik klimatyzatora piszczy jak moja teściowa.
Mechanik: Zalecany rozwód.

Pilot: Radio brzmi jak kwicząca świnia.
Mechanik: Wyjęliśmy świnię z radia. Grill za hangarem już jutro.

(oba skopiowałem, nie chce mi się za bardzo poprawiać)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nadchmurami.fora.pl Strona Główna -> Z przymrużeniem oka na lotnictwo Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin